Què és?
Ecoescola és un projecte autònom i autosostenible per l’intercanvi de coneixements, tècniques, aptituds i habilitats.

Per a qui?
El projecte està oberta a tot@s les person@s de la Xarxa ECO. Us animem a participar tant aprenent com ensenyant!

Com puc participar?
Vols compartir els coneixements o habilitats amb la resta de persones? Gaudeixes ensenyant? Si tens una idea de curs o taller proposa’l al email info@xarxaeco.org

T’interessaria aprendre més sobre algo o aprofundir en alguna habilitat o tèncica? Consulta la web on trobaràs anunciats els diferents tallers proposats i no ho dubtis: apunta’t!

Quant costa?
Proposem un valor d’intercanvi estàndard per la persona que condueix el taller : 6 ECOs l’hora. A aquest preu sumarem els costos del material, desplaçament, … (en ECOs i/o Euros); més un 10% en ECOs del total per l’autogestió de l’ECOescola. El preu total del grup serà repartit entre els participants, aconseguint així un preu molt reduït. Per que l’educació no té preu!

On?
A l’espai social de xarxaeco.
C/ ……., Tarragona.

Salut i bon intercanvi!